4 i 5. veljače 2016., Zagreb

U organizaciji CEPORa, a u suradnji s EFSE – European Fund for Southeast Europe, održane su 4. i 5. veljače 2016. godine u Zagrebu dvije radionice za predstavnike banaka na temu odnosa s klijentima iz segmenta malih i srednjih poduzeća.

Radionice je održao dr. Simon Haslam, britanski konzultant i trener za područje menadžmenta s više od 20 godina konzultantskog iskustva u bankarskom sektoru.

Cilj radionica bio je istražiti ulogu koju bankar može imati kao poslovni savjetnik. Radionice su se fokusirale na vještine relationship managera važne za razvijanje produktivne komunikacije i dijagnozu problema u poslovanju klijenata. Obrađene teme odnosile su se, između ostalog, na indikatore performansi klijenata iz segmenta malih i srednjih poduzeća, vještine bankara u radu s vlasnicima poduzeća te tehnike kojima je moguće stimulirati promjene u ponašanju klijenata-poduzetnika.

Na dvije radionice sudjelovalo je ukupno 59 predstavnika banaka, i to Hrvatske banke za obnovu i razvitak, Privredne banke Zagreb, Erste & Steiermärkische Banke, Zagrebačke banke, Hrvatske poštanske banke, OTP banke, Splitske banke, Kent banke te Istarske kreditne banke Umag.